X
header one

Bilgisayarınızdan veya akıllı cihazınızdan kullanıcının akıllı telefonuna: TeleCare zaman kazandırır, destek kalitesini arttırır ve işitme kaybı olan kişilerin memnun kullanıcılara dönüştürülmesini sağlar.

Tam canlı uzaktan kumanda ile tanışın.

TeleCare şimdi tam canlı uzaktan ayarlama yapabilmenizi sağlar böylece kullanıcıların işitme cihazlarını amaçlandığı gerçek hayattaki ince ayarı yapabilirsiniz. Kişisel ilk ayardan sonra sanal randevu ziyareti gibi takip randevuları video görüşmesi yoluyla çevrimiçi olarak düzenlenebilir. Bu profesyonellerin en doğal bireysel ses kalitesi için işitme cihazlarını gerçek zamanlı olarak ve kullanıcının rahatlığında denemeyi sürdürebilmeleri için ayarlamalarına olanak tanır.

Doğal ortamlarda uzaktan ayar.

TeleCare, bir bilgisayar veya dizüstü bilgisayardan tamamen uzaktan, en güçlü ayar yazılımı olan Connexx’in kullanılmasını sağlar. Tam canlı uzaktan izleme ve görüntülü görüşme olanağı sunan Connexx, kullanıcıların doğal çevrelerinde destek için TeleCare portalı ile senkronize edilir.

Sizin için

Sanal ev ziyareti gibi, kullanıcı evindeyken destek olun.

Signia-Nx_acoustician-notebook-video-chat_2560x1200px
TeleCare-20_notebook_736px

1. Başarılı bir deneme için en ayrıntılı verilere güvenin.

Kullanıcı denemelerini izleme yeteneği, başarılı sonuçları getirir ve gerekli olduğu yerlerde müdahale etmenizi sağlar.

  • Günlük memnuniyet takibi
  • Daha net bir tepki verebilmenizi sağlar
TeleCare_Remote-Tuning_notebook-screenshot_736px

2. Uzaktan ince ayar sayesinde en iyi destek.

Denemeye devam etmek için kişisel ilk ayardan sonra sorunları uzaktan çözerek devrimci niteliğinde müşteri hizmetleri sunun. Programdaki mevcut cihazın durumu, ses, durum sınıflandırması ve gürültü seviyesi, her durumda en iyi şekilde işitme cihazlarını ince ayar yapabilmenize yardımcı olur.

  • Kesintileri azaltır, daha iyi deneme sonuçları sağlar
  • Ekstra randevuları önler
  • Basit sorunların büyümesine izin vermez
TeleCare_videocall_notebook_736px

3. Nerede olursanız olun, müşterilerinizle yüz yüze iletişim kurun.

Gerçek zamanlı metin, ses ve video CareChat özellikleri, kullanıcılar ile kolay ve doğrudan iletişim kurmanızı sağlar.

  • İletişim kurabilme engellerini azaltır
  • Herhangi bir sorunu en verimli şekilde giderebilirsiniz
  • Zamandan tasarruf eder, randevu sayısını azaltabilirsiniz

Kullanıcılarınız için

Yardımınız her zaman hazır.

Signia-Nx_man-video-chat-mobile_2560x1200px

1. İşitme Sağlığı Uzmanınız her zaman yanınızda.

Sanal ev ziyareti myHearing Uygulaması aracılığıyla bir iOS veya Android cihazı olan tüm kullanıcılar için geçerlidir. Onlara deneme süreci boyunca rehberlik etmenin yanı sıra ödüllü uygulama * artık cebinde İşitme Sağlığı Uzmanı olarak hizmet ediyor ve onların her adımında yanlarında bulunuyor.

  • Anında tavsiye ve sorun giderme
  • Daha az takip randevusu
  • Kullanıcı memnuniyetinin artışı

2. Yeni işitme cihazlarının kullanımına yardımcı olur.

Uzaktan kumanda seçenekleri ve sıkça sorulan sorulara kolay erişim ve kullanıcı kılavuzları, kullanıcıların yeni işitme cihazlarına daha çabuk alışmalarına yardımcı olur.

  • Birçok konu gecikmeden ele alınabilir
  • Kullanıcıların yeni işitme cihazlarına alışma olasılığı yükselir
  • Kısa süren adaptasyon süreci sağlanır

3. Hızlı ve net işitme başarısı.

Adım adım dinleme egzersizleri ve rehber asistan, yeni işitme cihazlarına her zamankinden daha hızlı adapte olunmasına yardımcı olur.

  • Kullanıcılar kolaylıkla öğrenirler
  • Daha yüksek kişiselleştirme için geri bildirim
  • Deneme aşamasındaki vazgeçişler azalır

Pazar testi başarısı:

TeleCare-20_success-grafic_736px

Yeni işitme cihazlarına geçmenin en zor dönemi genellikle ilk birkaç haftadır. Signia TeleCare kritik anları etkin bir şekilde yönetmek ve kullanıcı memnuniyetini artırmak için, deneme süresi mükemmel bir işitme cihazıdır.

Signia TeleCare’in başarısı oldukça açık:
Bir saha testi, TeleCare’yi kullanırken işitme cihazı denemelerinin her zamankinden daha daha hızlı ve başarılı olduğunu gösteriyor. *

Telecare.signia-pro.com adresinden hemen TeleCare 2.0’a kaydolun

Hemen kaydolun

myHearing Uygulaması tüm Signia Nx işitme cihazları ve primax star platformu teknolojisi ile çalışır.***

Signia-Nx_hearing-aids-circle_1200px

Şimdi güçlenmeye başlayın:

TeleCare’ı kullanın, müşterilerinize myHearing Uygulamasını Google Play ve Apple App Store’da nasıl indireceğinizi gösterin ve TeleCare’ın size sunduğu çeşitli avantajları deneyimleyin.

myHearing Uygulamasını İndirin

myHearing_app-icon_v2_300x300px

Apple-App-Store-Badge_en_300px

google-play-badge_en_300px

*CES Innovation Awards 2017 Honoree

** Field test conducted in 2016 in the United States and Germany by Sivantos to evaluate the effectiveness of TeleCare with 25 practicing Hearing Care Professionals and 150 of their patients over four months. Results show that when using TeleCare, the average hearing aid return rate, the length of the trial period, and the number of follow-up fitting appointments decreased compared to not using TeleCare. The results of the study are presented within the paper “Signia TeleCare – the Future of Hearing Care Starts Now”. Available in our Scientific Library.

*** Full live remote tuning and tracking of wearing time, program use, and situation classification are available exclusively with Signia Nx.

myHearing Uygulaması akıllı telefon uyumluluğu:

myHearing Uygulaması tüm Android akıllı telefonlar (Android 4.4 ve sonraki sürümleri) ve iPhone’lar (iOS sürüm 8 ve daha yeni sürümleri) için çalışır.

For optimal Android app stability we recommend the following mobile phones:

 Android Whitelist
  • Samsung Galaxy S9 (Android 8.0 or higher)
    • SM-G960F
  • Samsung Galaxy S8 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G950F
    • SM-G950U1
  • Samsung Galaxy Note 8
  • Samsung Galaxy S7 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G930FD
    • SM-G930V
  • Samsung Galaxy S7 Edge (Android 7.0 or higher)
    • SM-G935F
  • Samsung Galaxy S6
    • SM-G920I (Android 6.0.1 or higher)
  • Samsung Galaxy S6 Edge
    • SM-G925F (Android 7.0 or higher)

New phones may be added to this list.

TeleCare nasıl kullanılır