X

“TeleCare geri dönüş oranını düşürdü.”

Odyolog Alexandra Dunn, M.S. Signia TeleCare’in ilk kullanıcılarından. Kısa bir video bu devrim niteliğindeki uzaktan işitme bakımının kendisine ve kullanıcılarına sunduğu pek çok avantajı açıklıyor.

TeleCare portalı işitme sağlığı uzmanının kullanıcıların deneme süresi boyunca işitme cihazlarını ne kadar iyi kullandıklarını gösterirken, akıllı telefonlarındaki myHearing Uygulaması iseişitme durumları ve işitme cihazlarını kullanarak sağlıklarını nasıl sürdürebilecekleri hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlıyor.

Alexandra Dunn, “TeleCare geri dönüş oranımı düşürdü” diye vurguluyor. “Daha verimli çalışarak daha fazla insan görebiliyorum” diyor.

İşitme cihazı kullanıcısı Anna Pincus, uygulamanın değerli faydalar sunduğunu ve işitme cihazlarıyla ilgili bir sorun yaşarsa İşitme Sağlığı Uzmanı ile iletişim kurmasını sağlayacağını belirtiyor. TeleCare hakkında daha fazla bilgi için, visit https://www.signia-pro.com.tr/telecare/