X

TeleCare: Tüm müşterileriniz bu avantajlardan yararlanabilir.

Devrim niteliğindeki TeleCare çözümünün pek çok avantajını blog sayfamızda bulabilirsiniz. Bu serideki son yazımızda, TeleCare’in evrensel yararı üzerine odaklanıyoruz; bu özellik, iş akışınız ile entegre halinde çalışıp, her müşterinin yeni işitme cihazlarına alışması için ideal bir araç olmasını sağlıyor.

TeleCare tüm Signia işitme cihazlarını kullanan müşteriniz için idealdir ve Signia primax ürünleri için uygun hale getirilmiştir. Uzaktan ayarlama primax modellerine özeldir; ve dinleme egzersizleri, günlük geri bildirimler ve sizinle müşterileriniz arasındaki CareChat iletişimi gibi özellikleri herhangi bir işitme cihazıyla çalışır.

Dahası, akıllı telefon kullanmak istemeyen müşteriler için MyHearing Uygulaması’nın dinleme egzersizleri konusunda rehberlik eden ve deneyimlerinin geri bildirimlerini sorgulayan kağıt tabanlı bir versiyonu da bulunuyor. Bu da, randevular arasındaki deneyimlerini doğru bir şekilde gözden geçirebilmenizi, böylece sorunsuz ve doyurucu bir uyum sürecine rehberlik etmenizi kolaylaştırır.

Daha fazla detayı web sitemizde bulabilirsiniz TeleCare