X

Signia TeleCare: Başarı için kişisel bağlantı

Odyoloji teknolojisinin lideri olan Signia, şimdi profesyonel işitme sağlığında bir yenilik daha tanıtıyor: TeleCare İşitme Sağlığı Uzmanlarının yeni işitme cihazı kullanıcılarına kullanımlarının ilk aşamalarında destek olur.

Bilgisayarınızdan müşterinizin akıllı telefonuna kadar, TeleCare’in kullanıcılar için myHearing akıllı telefon uygulaması ve kolay kullanımlı profesyonel portal olması müşterileriniz ile daha yakın olabilmeniz için sizlere sunulan tamamen yeni bir yöntemdir – bulundukları her yerde.

Kaç kez müşterilerin gazete hışırtısının fazla yüksek olduğu ya da sokak gürültüsünün onları rahatsız ettiği gibi durumlardan yeni işitme cihazından memnun olmamaları konusunda şikayet ettiklerini duydunuz? Bu gibi yaygın yaşanabilen şikayetler uyumlanmayı ve yeni işitme cihazlarının benimsenmesini geciktirir, hatta bir şans bile veremeden hayal kırıklığı yaşamış olan müşteriler cihazlarını iade edebilir.

Kritik bir deneme süreci esnasında – müşteri işitme cihazını ilk kez kullandığında – kullanıcı ilk kritik haftalarda tek başına olduğunda. Sizler gibi İşitme Sağlığı Uzmanları ile çalışan kişiler için, ‘’kör nokta’’yı çözebilmek için yeni bir yöntem geliştirdik.

Müşteri için:

Zor seviyelerdeki egzersiz çeşitleri, kullanıcıların yeni işitme cihazlarına hızlıca uyumlanabilip ve tekrardan net bir şekilde duyabilmelerine yardımcı olur.

  • Dinleme egzersizleri
  • Rehber asistan
  • Kişisel gelişim derecelendirme raporları ve müşteri geri bildirimleri
  • CareChat: metin, ses, ve video iletişimi
  • Sıkça sorulan sorular

İşitme Sağlığı Uzmanları için:

  • Müşterilerinizin deneyimlerini güçlendirmek
  • Kullanıcıların gerçek zamandaki kişisel gelişimlerini gözlemlemek
  • Müşteri geri bildirimlerini izlemek
  • CareChat metin, ses ve video ile iletişim kurmak
  • Müşteri randevularını ayarlamak
  • Geri dönüşler olmadan önce sorunları hızlıca belirlemek
  • İşitme cihazlarının ince ayarlarını uzaktan kumanda ile yapmak

Signia TeleCare beş temel avantaj sunar:

1. Müşterilerinizi heyecanlandırın ve motive edin.

Adım adım dinleme egzersizleri ve yön gösteren asistan, yeni kullanıcının işitme cihazlarını öğrenmesi ve hızlıca adapte olabilmesi için hızlı uyumlanmayı destekler.

2. Müşteri memnuniyeti konusunda şeffaf olmak.

Bireysel dinleme durumlarındaki kullanıcının geri dönüşlerinin yapılandırılması ve genel derecelendirme ile müşterinizin kişisel gelişimi hakkında değerli bilgileri sağlayabilirsiniz, böylece sorunları belirleyebilir ve irtibat kurabilir ya da ziyaretlerinden önce hazırlık yapabilirsiniz.

3. Müşteriniz ile yakından ilgilenip, kolay iletişim kurun.

Gerçek-zamanlı mesaj, ses ve video CareChat yetenekleri, müşterileriniz ile kolay ve direkt iletişim sağlar, oluşan problemleri hızlıca ve yeterlilikle giderebilir, böylece zaman ve randevulerinizden tasarruf edebilirsiniz.

4. Müşterilerinizi mutlu edin – bulundukları her yerde, bulunduğunuz her yerde.

Signia TeleLink ile müşterilerinizin işitme cihazlarındaki seçilen parametreleri değiştirebilme yeteneğini, küçük ayarlamaların hızını ve uygunluğunu fazlasıyla geliştirir. İlk adaptasyon sürecindeki aksamaları minimize eder ve kliniğe fazladan gidişleri önler.

5. Tüm müşterileriniz faydalardan yararlanabilir.

TeleCare tüm Signia işitme cihazlarını kullanan müşteriniz için idealdir ve Signia primax ürünleri için uygun hale getirilmiştir.

TeleCare ile daha yüksek servis kalitesi, verimli müşteri uyumlanması, ve sonuç olarak daha memnun hastalar sağlayabileceksiniz. TeleCare geleceğin işitme sağlığını sunuyor ve başarının yeni seviyesine ulaşabilmenizi sağlayarak ticaretinizi büyütmenize olanak verir.

Hakkımızda daha fazla bilgiyi web sitemizden bulabilirsiniz:

WEBSİTESİ İÇİN TIKLAYIN